Δευτέρα 2 Απριλίου 2018


1ο Δημοτικό Σχολείο Μουρνιών

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ



ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ


Το σχολείο ως φυσικός χώρος αγωγής και μάθησης

 Το σχολείο είναι ο φυσικός χώρος όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες περνούν πολλές ώρες, μαθαίνουν, δημιουργούν, συνεργάζονται, παίζουν, χαίρονται αλλά αποκτούν και χρήσιμες δεξιότητες για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις και τις δυσκολίες της ζωής. Ο σχολικός κανονισμός επιδιώκει να υπενθυμίσει και να εδραιώσει τις προϋποθέσεις ώστε να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και πιο αποτελεσματικά η εκπαιδευτική διαδικασία και το σχολείο να λειτουργεί ως μια κοινότητα αγωγής με δημοκρατικές αρχές και αξίες.
         Σε κάθε σύγχρονο σχολείο οι συνθήκες αυτές πρέπει να αποβλέπουν στη διαμόρφωση ενός θετικού παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος το οποίο θα εξασφαλίζει την ποιοτική συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς διακρίσεις φυλετικές, θρησκευτικές, γλωσσικές, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, αποδοχή, ενσυναίσθηση και αναγνώριση.
         Στο πλαίσιο της σχολικής ζωής, θα πρέπει να περιλαμβάνονται τα στοιχεία και οι δραστηριότητες που, χωρίς να περιορίζουν την ελευθερία του μαθητή, δίνουν δημοκρατικό περιεχόμενο στην εκπαίδευση διαμορφώνοντας υγιείς προσωπικότητες,  καθώς μαθαίνουν να σέβονται τις ελευθερίες των άλλων και να γίνουν αυριανοί πολίτες ελεύθεροι, υπεύθυνοι, κριτικά σκεπτόμενοι, με ενεργό συμμετοχή, κοινωνική ευαισθησία και ευθύνη.
         Επιπλέον, η αρμονική και γόνιμη συνεργασία σχολείου-οικογένειας, πάντα με γνώμονα τον αμοιβαίο σεβασμό και την εμπιστοσύνη, αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας για την υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Γι αυτό οφείλουμε όλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς, να δώσουμε το καλό παράδειγμα στα παιδιά μας και να δημιουργήσουμε ένα θετικό κλίμα συνεργασίας σχολείου – σπιτιού το οποίο να μην ξεχνάμε ότι διατηρείται και ενισχύεται όταν τηρούνται οι παρακάτω κανόνες:
  • Οι γονείς σέβονται το ωράριο του σχολικού προγράμματος, πρωινού και ολοήμερου και  είναι συνεπείς στην ώρα προσέλευσης και αναχώρησης των παιδιών. Σε περίπτωση αργοπορίας να ενημερώνεται η Διευθύντρια.
  •  Οι κηδεμόνες μπορούν και πρέπει να ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο και τη συμπεριφορά του παιδιού τους από τους εκπαιδευτικούς της τάξης και να συνεργάζονται μαζί τους για τα θέματα αυτά. Έχει ήδη οριστεί και γνωστοποιηθεί από κάθε εκπαιδευτικό συγκεκριμένη ημέρα και ώρα συνάντησης κι επικοινωνίας. Οφείλουν επίσης να ενημερώνουν υπεύθυνα το σχολείο για σοβαρά ζητήματα ή τυχόν θέματα υγείας των παιδιών τους που επηρεάζουν τη συμπεριφορά και την επίδοσή τους στο σχολείο.
  • Ενημερώνονται, για θέματα του σχολείου, διαβάζοντας προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές ή αναρτώνται στην ιστοσελίδα του σχολείου μας: 1o-dim-mournion.blogspot.com 
  •  Για κάθε έκτακτη περίπτωση ή κάποιο αίτημα ή άλλο θέμα που τους απασχολεί μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με το σχολείο και να κανονίζουν ραντεβού με τη Διευθύντρια (τηλ. 28210 93459).
  • Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός των γονέων του στον χώρο του σχολείου. Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει, ενημερώνουν άμεσα τον δάσκαλο/α της τάξης ή τη Διευθύντρια για να διευθετήσουν το θέμα.
  • Γενικότερα κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτίριο ή στην αυλή του σχολείου χωρίς να έχει πάρει άδεια (με εξαίρεση την περίπτωση επείγουσας πρωινής ενημέρωσης εκπαιδευτικού από γονέα για έκτακτο θέμα).
  • Οι γονείς φροντίζουν την καθαριότητα και τη σωστή διατροφή των παιδιών τους, τα συμβουλεύουν  και επιμελούνται ώστε οι μαθητές να ανταποκρίνονται στις καθημερινές σχολικές τους υποχρεώσεις.
  • Απουσία των παιδιών από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνο σε περίπτωση σοβαρού λόγου (ασθένεια, οικογενειακά θέματα).
  • Σε περίπτωση ασθενείας, η απουσία δηλώνεται εγκαίρως από τον γονέα στη Διεύθυνση του Σχολείου.
  • Αν κάποιος γονέας χρειαστεί για ειδικό λόγο να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, πρέπει να ενημερώσει εγκαίρως τον δάσκαλο/α της τάξης και τη Δ/ντρια.
  • Η χρήση και κατοχή κινητών τηλεφώνων, με βάση τη σχετική νομοθεσία δεν επιτρέπεται για τους μαθητές.
  • Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του μαθητή δεν έχει την επιμέλειά του πρέπει να ενημερωθεί άμεσα το σχολείο.
  • Η κατοχή και χρήση κινητών τηλεφώνων, συσκευών εντοπισμού ή καταγραφής δεν επιτρέπεται για τους μαθητές. Κάθε συσκευή που εντοπίζεται, παραμένει στο γραφείο της Δ/νσης και θα παραδίδεται αποκλειστικά στον κηδεμόνα του μαθητή. Σε περίπτωση ανάγκης  μπορούν να επικοινωνούν από το τηλέφωνο του Σχολείου.
  • Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του μαθητή δεν έχει την επιμέλειά του πρέπει να ενημερωθεί άμεσα το σχολείο.
  • Συμμετέχουν στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και συνεργάζονται συλλογικά με το Σχολείο για την προαγωγή του σχολικού έργου.
  • Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου αποτελεί τη συλλογική έκφραση της άποψης των Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του Σχολείου μας. Το Σχολείο χρειάζεται και επιδιώκει τη συνεργασία του Συλλόγου για την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου. Είναι προφανές όμως ότι το παιδαγωγικό και διδακτικό έργο ανήκει στην αρμοδιότητα και ευθύνη των εκπαιδευτικών, του Συλλόγου των Εκπαιδευτικών και τη Διευθύντρια του Σχολείου.
  • 1.Η φοίτηση των μαθητών



  • Προσέλευση στο σχολείο      
  • Η προσέλευση των μαθητών το πρωί γίνεται από τις 8:00 ως τις 8:15  από τις δυο εισόδους του σχολείου (εκτός από τους μαθητές του Ολοήμερου που είναι εγγεγραμμένοι στην πρωινή ζώνη οι οποίοι έρχονται νωρίτερα).
  • Οι γονείς που συνοδεύουν τα παιδιά τους, αφού βεβαιωθούν ότι μπήκαν στην αυλή παρουσία των εφημερευόντων, αποχωρούν. Μπαίνουν στο σχολείο μόνο κατά τις προγραμματισμένες ώρες συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων ή κατόπιν άδειας.
  • Η έγκαιρη προσέλευση βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Για λόγους ασφαλείας των μαθητών  αλλά και για την ομαλή λειτουργία του προγράμματος, οι αυλόπορτες θα κλείνουν στις 8:15.



  •         Πριν από την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποιείται κοινή προσευχή και ενημέρωση των μαθητών σε τρέχοντα θέματα. Αλλόθρησκοι και ετερόδοξοι μαθητές έχουν δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή, οφείλουν όμως να βρίσκονται στον χώρο αυτό ώστε να ενημερώνονται.

           Αποχώρηση από το σχολείο
    ·        Οι μαθητές δε φεύγουν σε καμία περίπτωση πριν από τη λήξη των μαθημάτων. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αναχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια) γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα και φυσικά αφού ενημερωθεί γι’ αυτό ο εκπαιδευτικός της τάξης ή η διευθύντρια.
    ·        Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στον γονέα ή κηδεμόνα. Είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους και να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις του σχολείου.
    ·        Οι μαθητές που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αναχώρησή τους δε φεύγουν ποτέ από το σχολείο ασυνόδευτοι αν ο κηδεμόνας τους κάποια μέρα εκτάκτως καθυστερήσει.
    ·        Οι μαθητές αποχωρούν από το σχολείο μετά τη λήξη των μαθημάτων ασυνόδευτοι, μόνο και εφόσον ο γονέας ή κηδεμόνας έχει υπογράψει σχετική υπεύθυνη δήλωση, την οποία και έχει προσκομίσει στο σχολείο.
    ·        Οι ενήλικοι που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την αποχώρησή τους, θα πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή τους, ενώ τους περιμένουν έξω από την είσοδο του σχολείου. Κάθε καθυστέρηση δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών που έχουν σχολάσει αλλά και για όσους συνεχίζουν το μάθημα.

    Διάλειμμα 

    ·        Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στην αυλή για να αεριστούν οι αίθουσες. Δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών στις αίθουσες ή στους διαδρόμους του σχολείου. Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζεται από πριν ο χώρος παραμονής των μαθητών. Κανένας και για κανένα λόγο δε μένει μέσα στην αίθουσα μόνος του.Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού κι ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων, αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών. Οι μαθητές παίζουν χωρίς να τσακώνονται και για οποιοδήποτε πρόβλημα που πιθανόν αντιμετωπίσουν απευθύνονται στους εφημερεύοντες δασκάλους που βρίσκονται στο προαύλιο.
    ·        Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα, προσέρχονται γρήγορα στην αίθουσα χωρίς να τρέχουν ή να σπρώχνονται (ή παραμένουν στον καθορισμένο χώρο στο προαύλιο σε περίπτωση που έχουν Γυμναστική). Έχουν ήδη τελειώσει το φαγητό τους κι έχουν τακτοποιήσει τις ανάγκες τους.
          Επισκέψεις, γιορτές, εκδηλώσεις: Αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σχολικής ζωής και βοηθούν στην ενίσχυση της διδασκαλίας με τις νέες εμπειρίες και τα πλούσια ερεθίσματα για μάθηση που παρέχουν, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Οι γονείς καλό είναι να ενημερώνουν για τυχόν απουσία του παιδιού τους η οποία δικαιολογείται μόνο για σοβαρό λόγο. Η συμπεριφορά των μαθητών και οι υποχρεώσεις τους είναι ανάλογες κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, όπως και στο σχολικό πρόγραμμα.
    2. Συμπεριφορά μαθητών
    1. Αμέσως μετά το τέλος της προσευχής στην οποία οι μαθητές συμμετέχουν σε γραμμές με τάξη και ησυχία ή με τη λήξη των διαλειμμάτων οι μαθητές προχωρούν προς τις τάξεις χωρίς τρέξιμο, βιασύνη και σπρωξίματα.   
    2. Δεν επιτρέπεται στους μαθητές να παραμένουν στις αίθουσες διδασκαλίας κατά την ώρα των διαλειμμάτων ή στους διαδρόμους, όταν ο καιρός είναι κατάλληλος ή να εισέρχονται στις αίθουσες άλλων τάξεων.
    3. Σε περίπτωση βροχής οι μαθητές παραμένουν εντός του κτιρίου χωρίς να τρέχουν.
    4. Δεν επιτρέπεται σε καμιά περίπτωση η έξοδος μαθητή από το σχολείο χωρίς ενημέρωση του υπεύθυνου δασκάλου ή της Διεύθυνσης.
    5. Οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να συμπεριφέρονται με σεβασμό και ευγένεια σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό του σχολείου ( Δ/ντρια, εκπαιδευτικοί και άλλοι εργαζόμενοι στο σχολείο).
    6. Λεκτική και σωματική βία δεν επιτρέπεται ούτε γίνεται ανεκτή για οποιοδήποτε λόγο. Οι μαθητές ζητούν τη βοήθεια των δασκάλων τους για να χειρίζονται σωστά τέτοιες καταστάσεις.
    7. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι μαθητές δεν σηκώνονται όρθιοι, δε συνομιλούν, δεν προκαλούν άσκοπα φασαρία.
    8. Οι μαθητές οφείλουν να έχουν καθημερινά μαζί τους τα απαραίτητα βιβλία, τετράδια κλπ ανάλογα με  το πρόγραμμά τους.
    9. Η προστασία του σχολικού κτιρίου είναι υπόθεση όλων μας. Οφείλουν να προσέχουν τα έπιπλα και τις εγκαταστάσεις του σχολείου. Κάθε καταστροφή, εκτός από τη ζημιά και τη δυσκολία αποκατάστασης, ασχημίζει και υποβαθμίζει τον χώρο στον οποίο λειτουργούν πολλές ώρες την ημέρα.
    10. Οι μαθητές διατηρούν όλους τους χώρους του σχολείου (αίθουσες, αυλή και τουαλέτες) καθαρούς. 
    3.Τα δικαιώματα των μαθητών
     Κάθε μαθητής/τρια δικαιούται:
       Να απολαμβάνει τον σεβασμό των εκπαιδευτικών και των συμμαθητών του τόσο κατά την ώρα του μαθήματος στην τάξη, όσο και κατά τον χρόνο εκτός τάξης (διαλείμματα, μετακίνηση με τα λεωφορεία, περίπατοι, εκδρομές κ.τ.λ.).
        Να ζητά διευκρινίσεις για το μάθημα, να διατυπώνει σκέψεις και κρίσεις, να εκφράζει απορίες και γενικότερα να επιδιώκει την πληρέστερη κατανόηση του μαθήματος.
        Να παίρνει μέρος σε όλες τις σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες του σχολείου (εκδρομές, θεατρικές επισκέψεις, σχολικές γιορτές, εκπαιδευτικά προγράμματα, αθλητικές συναντήσεις κ.τ.λ.)
       Μέσα σ’ ένα δημοκρατικό περιβάλλον να εκφράζει την άποψή του.Να συμμετέχει δημιουργικά στην ομάδα του.
       Να παίζει και να ψυχαγωγείται κατά την ώρα των διαλειμμάτων.
       Να  χρησιμοποιεί τους χώρους και τα μέσα του σχολείου.
       Να επαινείται και να αμείβεται ηθικά για κάθε προσπάθεια που καταβάλλει προς όφελος δικό του ή των συμμαθητών του.
       Να του παρέχεται περιβάλλον ψυχολογικής και σωματικής ασφάλειας.
    ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
  • Το πρωί στην αυλή
  • Σέβομαι και τηρώ το ωράριο του καθημερινού προγράμματος-προσέρχομαι εγκαίρως στο σχολείο. Φτάνοντας στο σχολείο αφήνω την τσάντα μου στο προκαθορισμένο σημείο και περιμένω στην αυλή
    • Από τη στιγμή που εισέρχομαι στο προαύλιο δεν επιτρέπεται να βγω έξω από αυτό για κανέναν λόγο, ακόμα κι αν δεν έχει χτυπήσει το κουδούνι για την προσευχή.
    • Όταν χτυπήσει το κουδούνι, μπαίνω στη σειρά του τμήματός μου για πρωινή προσευχή-ενημερώσεις και είσοδο στην τάξη.
    •   Στην αίθουσα
    ·        Κάθομαι στη θέση μου και ετοιμάζω τα πράγματά μου χωρίς καθυστερήσεις.
    ·        Παρακολουθώ το μάθημα και συμμετέχω σε αυτό, ενώ ποτέ δεν ενοχλώ τους συμμαθητές μου. Προσπαθώ πάντα να είμαι επιμελής και συνεπής στις εργασίες μου.
    ·        Αν δεν καταλαβαίνω κάτι ή αν αντιμετωπίζω κάποιο άλλο πρόβλημα ζητώ τον λόγο ευγενικά και απευθύνομαι στον/στη δάσκαλό/ά μου ζητώντας τη βοήθειά του/της.
    ·        Συνεργάζομαι με τους συμμαθητές μου. Σέβομαι και ενθαρρύνω την προσπάθεια των συμμαθητών μου και γενικά συμπεριφέρομαι στους άλλους όπως θέλω να μου συμπεριφέρονται κι εκείνοι.
    ·        Εκφράζω την άποψή μου και προτείνω τις ιδέες μου όταν μου απευθύνουν τον λόγο. Ακούω με προσοχή και ενδιαφέρον τις ιδέες των συμμαθητών μου, αφού το ίδιο θέλω να γίνεται και για μένα.
    • Δεν ξεχνώ να δώσω στους γονείς μου τις γραπτές ανακοινώσεις και σημειώματα που απευθύνει ο δάσκαλος/ η δασκάλα μου και το Σχολείο σ’ αυτούς για να ενημερωθούν.
    • Αν έχω σοβαρό λόγο να βγω έξω, ζητώ διακριτικά την άδεια και απουσιάζω τόσο όσο είναι απολύτως αναγκαίο για την κάλυψη της ανάγκης μου.
    • Δεν τρώω την ώρα του μαθήματος ούτε μασάω τσίχλα.
    • Τακτοποιώ τα πράγματά μου πριν βγω διάλειμμα.
    • Σε περίπτωση αλλαγής αίθουσας χωρίς διάλειμμα (κατά το α’ και β΄δίωρο, π.χ. στο μάθημα της Αγγλικής) μεταβαίνω στην άλλη αίθουσα χωρίς να ενοχλήσω τις άλλες τάξεις.
    1. Στο διάλειμμα
    • Όταν κτυπά το κουδούνι για διάλειμμα, βγαίνω ήρεμα έξω, παίρνοντας ό,τι μου χρειάζεται (ζακέτα, χρήματα, φαγητό, νερό) και η αίθουσα αδειάζει για να αεριστεί.
    • Προσέχω πάντα τη διατροφή μου και καταναλώνω υγιεινά προϊόντα που δυναμώνουν το σώμα και το μυαλό μου.
    • Την ώρα του διαλείμματος κινούμαι και παίζω στους χώρους που έχουν οριστεί και τους διατηρώ πάντα καθαρούς.
    • Παίζω ήρεμα, λύνω τις όποιες διαφορές μου με συζήτηση και για οποιοδήποτε σοβαρό πρόβλημα απευθύνομαι στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς. Δεν μπαίνω χωρίς άδεια στο γραφείο των δασκάλων ή της Διευθύντριας.
    • Προστατεύω και σέβομαι τον εαυτό μου και τους συμμαθητές μου, δίνω προτεραιότητα στο κυλικείο, στις βρύσες και στις τουαλέτες στα μικρότερα παιδιά.
    •  Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα προχωρώ γρήγορα για την αίθουσα χωρίς να τρέχω ή να σπρώχνω δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις σκάλες.
    • Στο τέλος του διαλείμματος οφείλω να έχω τακτοποιήσει τις ανάγκες μου.
    • Αν δεν έχω τελειώσει το φαγητό μου το διατηρώ καθαρό σε ειδικό σκεύος για το άλλο διάλειμμα
    1. Σχόλασμα
    • Ετοιμάζω την τσάντα μου και αφήνω το θρανίο μου καθαρό, πετώντας τα σκουπίδια ή τα ανακυκλώσιμα υλικά στους ειδικούς κάδους.
    • Παίρνω τα προσωπικά μου είδη (μπουφάν, παγουρίνο κ.α.) για τα οποία είμαι ο αποκλειστικός υπεύθυνος.
    • Περιμένω την άδεια του υπεύθυνου εκπαιδευτικού για να αποχωρήσω.
    5.    ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
    ·        Συμπεριφέρομαι με ευγένεια και σεβασμό προς όλους.
    ·        Προσφέρω τη βοήθειά μου σε όσους τη χρειάζονται.
    ·        Δεν κάνω ποτέ στους άλλους ό,τι δεν μου αρέσει να κάνουν και σε εμένα.
    ·        Συνεργάζομαι με καλή διάθεση για την επίλυση δυσκολιών, διαχείριση συγκρούσεων και διαφωνιών, χωρίς τη χρήση βίας (σωματικής ή λεκτικής).
    ·        Διατηρώ τα σχολικά μου είδη καθαρά και τακτοποιημένα και βάζω στην τσάντα μου μόνο τα απαραίτητα σύμφωνα με το πρόγραμμα.. Δεν χρησιμοποιώ τα προσωπικά αντικείμενα των συμμαθητών μου χωρίς την άδεια τους. Δεν θα ήθελα να γινόταν το ίδιο και σε μένα.
    ·        Σέβομαι τα πράγματα των συμμαθητών μου όπως τα δικά μου και, αν βρω κάτι που δεν μου ανήκει, το παραδίδω στον κάτοχο ή στον δάσκαλό μου.
    ·        Δε φέρνω παιχνίδια στο σχολείο παρά μόνο τα μικρά επιτραπέζια τα οποία τα παίζω αφού πάρω  άδεια από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς.
    ·        Φροντίζω για τη διατήρηση της καθαριότητας στο σχολείο και την περιποίηση των σχολικών χώρων.
    ·        Προσέχω και δεν προκαλώ φθορές στα πράγματα του σχολείου μου (θρανία, καρέκλες, πίνακες, τοίχους, τουαλέτες κλπ).
    ·        ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ


                                            Συνέπειες
    Οι παραπάνω κανόνες αποτελούν ένα συμβόλαιο μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας και μας επιτρέπουν να προλαβαίνουμε συμπεριφορές που δεν είναι αποτελεσματικές και λειτουργικές ώστε να μην φτάνουμε στο δυσάρεστο σημείο της επιβολής κάποιας αρνητικής συνέπειας.
    Ωστόσο εφόσον παραβιαστούν κάποια άρθρα του κανονισμού μπορούν να επιβληθούν ορισμένες αρνητικές συνέπειες όπως, προφορική παρατήρηση, συστάσεις και νουθεσία, ενημέρωση γονέα, μη συμμετοχή σε κάποια προγραμματισμένη ομαδική δραστηριότητα της τάξης κ.ά.
    Είναι αυτονόητο ότι κάθε επιβολή συνέπειας θα είναι ανάλογη με το παράπτωμα στο οποίο έχει υποπέσει ο/η μαθητής/τρια σε συνδυασμό και με την συνολική στάση  και συμπεριφορά του/της, ενώ θα έχει πάντα γνώμονα και αρχή ότι η συνέπεια αναφέρεται στη συγκεκριμένη μη επιτρεπόμενη πράξη και όχι στο ίδιο το παιδί.


    Στο σχολείο των ονείρων μας, όλοι μαζί δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας, και από άκρη σε άκρη έχουμε σεβασμό, φιλία  και αγάπη !

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ